Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаДоставка до відділення Нової Пошти в України. Термін доставки – 2-5 днів.
- СамовивізБезкоштовноСамовивіз зі складу компанії за адресою: вул. Богдана Хмельницького, 27, Львівська область, м. Львів, Україна, 79018
- Доставка кур'єром на адресуАдресна доставка товарів по Україні до дверей користувача здійснюється кур'єром транспортної компанії "Нова Пошта". Доставка здійснюється по всій території України.
- Делівері
Способи оплати
- ПісляплатаОплата при отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти або у кур’єра.
- Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
- Оплата частинами МоноБанк
- Оплата частинами ПриватБанк
- Оплата за реквізитамиРахунок IBAN: UA423220010000026000340011011 в АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК" Код: 3820806731
Гарантія:
Весь товар, представлений в інтернет-магазині, має сертифікати якості та гарантію від виробника на строк від 12 до 24 місяців.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну:
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів неналежної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо. п.
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну:
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів неналежної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо. п.
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Важливо!
Незалежно від обраного Вами способу доставки, необхідно виконати ряд обов'язкових дій при отриманні товару:
- ретельно оглянути зовнішній вигляд заводської упаковки на предмет її цілісності;
- перевірити всі скляні елементи та фасади на наявність різних дефектів та пошкоджень (сколи, тріщини, потертості, подряпини тощо);
- перевірити кількість доставлених короб (місць); воно має відповідати кількості, заявленій у ТТН (товарно-транспортної накладної).
У разі виявлення будь-яких пошкоджень Вам необхідно:
- спільно з представником транспортної компанії зробити фотографії цих ушкоджень;
- заповнити відповідний документ «Акт прийому-передачі»;
- оформити «Претензію» або відмовитися від замовлення;
- обов'язково зв'язатися з нами - менеджер проконсультує і підкаже, як правильно вирішити виниклу проблему.
Повну відповідальність за збереження і цілісність Вашого замовлення при доставці несе транспортна компанія. Всі поставки страхуються. Підписуйте документ про прийняття доставки тільки після того, як повною мірою упевнитися в належному качествеи стані доставленого замовлення.
Важливо!
Замовлення запускаємо в роботу тільки після часткової передоплати в розмірі мінімум 500 грн.
При оплаті замовлення післяплатою послуги транспортної компанії оплачує покупець:
- Нова пошта – комісія 2% + оформлення 20 грн;
- Інтайм - комісія 2% + оформлення 15 грн;
- Делівері - комісія 1% + оформлення 5 грн.