Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно
Способи оплати
- (кур'єру при отриманні)
Гарантія:
Весь товар, представленный в интернет-магазине, имеет сертификаты качества и гарантию от производителя сроком от 12 до 24 месяцев.
Компания осуществляет возврат и обмен товаров надлежащего качества согласно Закону «О защите прав потребителей».
Сроки возврата и обмена:
Возврат и обмен товаров возможен в течение 14 дней после получения товара покупателем.
Обратная доставка товаров осуществляется по договоренности.
Условия возврата для товаров надлежащего качества
Вы можете вернуть товар или обменять его, если:
- товар не был в употреблении и не имеет следов использования потребителем: царапин, сколов, потёртостей, пятен и т. п.
- товар полностью укомплектован и сохранена фабричная упаковка;
сохранены все ярлыки и заводская маркировка;
- товар сохраняет товарный вид и свои потребительские свойства.
Компания осуществляет возврат и обмен товаров надлежащего качества согласно Закону «О защите прав потребителей».
Сроки возврата и обмена:
Возврат и обмен товаров возможен в течение 14 дней после получения товара покупателем.
Обратная доставка товаров осуществляется по договоренности.
Условия возврата для товаров надлежащего качества
Вы можете вернуть товар или обменять его, если:
- товар не был в употреблении и не имеет следов использования потребителем: царапин, сколов, потёртостей, пятен и т. п.
- товар полностью укомплектован и сохранена фабричная упаковка;
сохранены все ярлыки и заводская маркировка;
- товар сохраняет товарный вид и свои потребительские свойства.
Важливо!
Незалежно від обраного Вами способу доставки, необхідно виконати ряд обов'язкових дій при отриманні товару:
- ретельно оглянути зовнішній вигляд заводської упаковки на предмет її цілісності;
- перевірити всі скляні елементи та фасади на наявність різних дефектів та пошкоджень (сколи, тріщини, потертості, подряпини тощо);
- перевірити кількість доставлених короб (місць); воно має відповідати кількості, заявленій у ТТН (товарно-транспортної накладної).
У разі виявлення будь-яких пошкоджень Вам необхідно:
- спільно з представником транспортної компанії зробити фотографії цих ушкоджень;
- заповнити відповідний документ «Акт прийому-передачі»;
- оформити «Претензію» або відмовитися від замовлення;
- обов'язково зв'язатися з нами - менеджер проконсультує і підкаже, як правильно вирішити виниклу проблему.
Повну відповідальність за збереження і цілісність Вашого замовлення при доставці несе транспортна компанія. Всі поставки страхуються. Підписуйте документ про прийняття доставки тільки після того, як повною мірою упевнитися в належному качествеи стані доставленого замовлення.
Важливо!
Замовлення запускаємо в роботу тільки після часткової передоплати в розмірі мінімум 500 грн.
При оплаті замовлення післяплатою послуги транспортної компанії оплачує покупець:
- Нова пошта – комісія 2% + оформлення 20 грн;
- Інтайм - комісія 2% + оформлення 15 грн;
- Делівері - комісія 1% + оформлення 5 грн.